Reklamacje

Przykro nam, że produkt nie spełnił Twoich oczekiwań.

 

Jeśli chcesz złożyć reklamację możesz zrobić to:

 

  1. poprzez formularz
  2. wysłanie załączonego protokołu na adres sklep@pureplanet.pl
  3. wysłanie załączonego protokołu na adres:

Pure Planet Magdalena Gawlik

Akacjowa 9/o

55-093 Kiełczów.

 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, zdjęcia uszkodzonego przedmiotu, wskazanie żądania Kupującego oraz opis okoliczności uzasadniających reklamację.

 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje będą wymagały uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie z prośbą o dosłanie informacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź otrzymasz na adres @ podany w reklamacji w ciągu 14 dni od daty jej wpłynięcia do naszej firmy.

 

Dodatkowe informacje o zasadach reklamacji znajdziesz w Regulaminie sklepu w §8: https://pureplanet.pl/regulamin (klik).

 

Formularz Reklamacji Towarów
  •  

-10% na pierwsze zakupy

Zapisz się do newslettera i otrzymuj informacje o rabatach, ofertach specjalnych i promocjach jako pierwszy!