Przykro nam, że produkt nie spełnił Twoich oczekiwań.
Jeśli chcesz złożyć reklamację możesz zrobić to:
- poprzez formularz
- wysłanie załączonego protokołu na adres sklep@pureplanet.pl
- wysłanie załączonego protokołu na adres:
Pure Planet Magdalena Gawlik
Akacjowa 9/o
55-093 Kiełczów.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, zdjęcia uszkodzonego przedmiotu, wskazanie żądania Kupującego oraz opis okoliczności uzasadniających reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje będą wymagały uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie z prośbą o dosłanie informacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź otrzymasz na adres @ podany w reklamacji w ciągu 14 dni od daty jej wpłynięcia do naszej firmy.
Dodatkowe informacje o zasadach reklamacji znajdziesz w Regulaminie sklepu w §8: https://pureplanet.pl/regulamin (klik).